måndag 7 september 2009

Oliver!

Nu har han äntligen fått ett namn! Oliver... så fint namn tycker jag!

följ min å stinas vikt kamp på

http://assmala.blogg.se

i dag va vi å vägde oss.. jävla stina vann... hon hade gått ner 3.2 kg, jag hade gått ner 1.8 kg på en vecka... men kampen är inte sluut än!!! YOU JUST WAIT... im going to whip yaaa stina ;)
neh men får la uppföra mig lite vuxet och gratta!
FY FAN va jag verligen hatar att förlora... jag e såå dålig förlorare, förmodligen lika dålig vinnare med för den delen med!!!!

Har lite dåligt samvete över att det inte blir så mycket träning denna veckan! Men men men... får ta igen det med promenader ist.. hatar promenader! Kanske skulle införskaffa mig ett par nya hörlurar till min mp4 så skulle det inte vara lika jobbigt att ta sig ut!

I morgon är det shopping som gäller.. måste köpa ett par nya inne träningsskor.. dör på dem jag har nu, så jäävla jobbiga.. ont som fan gör det med! tur att emelie ska med mig!!!
jaja IAAAAAAAALLLLLLAAAAAAFAAAAALLLLLL... så ska jag försöka att sova en liten sväng nu :D

bye bye from the biggest LOoSeR

1 kommentar:

  1. Hej hallå!
    Nu tycker Oliver å jag att du ska skriva lite till i din blogg!

    Puss å kram

    SvaraRadera