tisdag 25 augusti 2009

D e la dags!

Har haft lite bloggtorka det sista, har ni kanske märkt.. mina trogna blogg läsare!
Men nu börjar det hända grejer i livet förstår ni! Nu finns det mycket att blogga om!

Kan börja med att hälsa min lilla syster son välkommen till världen! Många som har längtat efter dig... du komemr bli såå bortskämd av moster... å mormor me för den delen :P
Va hemma hos familjen Berta/Blomgren i går och luktade och snuffsade och myyste och pussade på denne lille....
Nu väntar vi förståss med spänning på vad det blir för namn!

Jahopp... nu jävlar tar man tag i sitt liv igen... Med förhoppningar om att det ska hålla denna gången! På måndag är det jag som börjar på Viktväktarna, känns jävligt kul måste jag säga! man går inte ner så snabbt.... men man går ner säkert!

Sen så är det träning som gäller.... Ska träna bräda box och aerobic.... Är lite skeptisk till aerobicen.... bTycker d e så där faktist! Men men vad gör man inte för siba vänner.... Hahaha neeh men jag å Emelie kompromisade lite.. hon följer med på bräda och jag på aerobicsen!

Hmm.. undra om det ens stavas så! AROBIC.. neeh fan d känndes helt fel d me!

Sååå gott folk nu e d jag som har bloggat färdigt!

OVER AND OUT!!

1 kommentar:

  1. Aerobic!! Så stavas det, tror jag iaf :P
    Jag är med lite smått skeptiskt om jag ska vara ärlig, men vi får prova på o se om vi vill fortsätta med det.

    Love u bejb!

    SvaraRadera