fredag 28 augusti 2009

nu är det snart helg!!

ÄNTLIGEN HELG!!!
Bara tre å en halv timme kvar på jobbet :D ASA GÖTT!!!

Pajen blev kanoooners good... hoppas vi att arbetskamraterna tycker lika :D

I går va en kanon dag! Gick på stan och shoppa... Hittade massa massa massa...
Ett par svarta stuprörs jeans, en tröj/klänning (Lila så klart), stövletter, strumpbyxor (inte lika nöjd med dem dock :S) Hittade dock inget linne tills i morgon, så jakten forstsätter i dag! Hoppas på att kunna dra med nån upp till A6 för att handla två påsar självförtroende och ett linne :D
Efter det så bar det av till Terapeften, lilla alexandra håller på å förändrar sitt liv till fullo... ska lära sig att sova! Missar ca 21 timamrs sömni veckan.. säger ju rätt mycket fkt! Å d gick med bra.. nu ska jag skriva i ett sovschema. Ska bli intressant å se.. sen får jag inte gå upp senare än 9 varje dag.. oavsätt när jag går å lägger mig! Det ska bli spännande! Efter det mötte jag upp lisa helena å emelie, gick och köpte friskis kort.. och just nu har jag bokat in mig på två pass nästa vecka! ROOOLIGT!!!!!

I kväll är det bio med annelie som gäller, ska gå på inglorius bastards. Efter det så blir d ev. en cider och nått litet att käka!!
Jajaj neeh nu ropar barn och fröknar att rasten är slut och det är dags att gå ut!! Helt ok så länge det inte regnar!

Köss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar