måndag 25 maj 2009

Dröm man sökes till desperat!


Träffade kusin jesper igår..... lägger in ett väldigt snyggt foto på oss.. stackarn fick ta hand om mig lite granna... bära mina kryckor... tvingadehan att spela spel med.... både Xbox och Uno.. jag vann inget utav dem... men det va trevligt ändå :P
Jahopp.......
Så är man hemma och tycker synd om sig själv i dag då! Foten är fortfarane väldigt svullen, fasten jag knappt har gått på den! AJsing bajsing! det är inte roligt! Om det inte har blivit bättre i morgon så ska jag till läkaren med den å runtga... haha det e ett så himlans fult ord... runtga jag vet inte ens som det stavas så..... kan ju misstolkas med :P

Snart kommer mamma hem och ska äta lite soppa...å ut å gå med hunden så klart.. zigge han ligger mest här bredvid och glor... och kommer man fram och klappar på han så bara suckar han... sicken litet odjur!

jag hatar verkligen ha ont i foten... så nu får det vara bra! Det är tråkigt att bara gå hemma hela tiden med! ÅHHHHHh..... inte för att det är så kul att jobba heller.. men det kommer in pengar på kontot då i alla fall... Sen denna karensdagen som e i dag e inte för rolig heller!

Blev hem bjuden till min käre bror å hans sambo i kväll... på lite grill.. det ska bli mysigt.. Undra vilka mer det är som kommer!! Eller om man får dem för sig själv kanske? Dem ska ju ha barn.. å Jenny börjar få en sådan fiiiin mage hon med....JAG VILL MED HA!!!!
Men först måste jag ju hitta min dröm man..... så jag gör helt enkelt en efterlysning här på han....

han ska vara ca.185 lång, inte tjock men heller inte för smal.... spela fotboll och ha många träningar och matcher, snäll, omtänksam, god ekonomi så vi kan köpa mitt drömhus....(för det kan jag aldrig göra för mina egna pengar :( ha bra vänner och komma överäns med mina föräldrar och vänner och deras respektiven, han ska helst vara mellan 25-28 brunt hår, gärna blåa ögon, men bruna är med helt okej.....gärna vara lite naturligt brun, gilla att resa och älska barn. För dem vill vi ju skaffa snart! Å så måste han ha goda gener med ju.. så vi får snygga barn :P

Såå.. det ska la inte vara så svårt att hitta? Rätt så rimliga krav enligt mig i alla fall! SÅ hör av dig :P *ASG*

Neeh nu ska jag käka lite soppa.... sen i kväll är det grill :D
Over and out.....

2 kommentarer:

  1. Hoppas din dröm man dyker upp snart :)

    SvaraRadera
  2. det där lät super bra=) klart du inte har för höga krav babe.Du det stavas röntga tror jag=) ser lite osnuskigare ut iaf:)
    *Älskar dig. Miss u <3 <3 <3

    /jessie

    SvaraRadera