söndag 24 maj 2009

Händelserik helg vill jag lova :P

Phuuuu... i fredags så firade vi Annelie...... med grillning och trevligt folk...
Mådde så där bra dagen efter och som vanligt ha man lite fylle ångest :P
Hela kvällen slutade med en stukad fot....*AJajaj*

I går va det spelkv'll hemma hos Lisa das Fisa...... det va rooligt.. förutom att jag va totalt handikappad.... tyckte att jag skulle få lite handikapps dispans på Nintendoo Wii spelet... men icke sa nicke.... fick dgå bra ändp helt enkelt :P
Tack för en mysig dag mina älsklinger ;)

Inte nog med att man har stukat foten och hoppar fram som en idiot så ser det ut som man har fått VÄRSTYA STÖRSTA SUGMÄRKE på halsen med :P
Brännde mig på min lock tång...ser verkligen för jävligt ut... å infekterat som bara den...... hoppas inte föräldrarna på jobbet ser det i morrn..... haha.
Får la se om man kommer hoppandes på kryckor i morgon på jobbet :P

Neeh nu ska jag kika runt lite till här... pössen

Over and out

1 kommentar:

  1. Klart att du inte skulle ha handikapp poäng, de gick ju så bra för dig ändå :P pÖss

    SvaraRadera