tisdag 26 maj 2009

SJUKSKRIVEN resten av veckan!

Jahopp... då vart man sjukskriven resten av veckan...
ASA TRÅKIGT!!!!!!!!!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..............................

NÅGON som kan aktivera mig på dagarna?
Ringde precis till jobbet och sa nyheten... men dem är la inte så ledsna då de får ha världens bästa vikarie..Annelie.... hahaha fast jage nog fasiken lite bättre allt!

Neeh nu ska jag slänga mig i duschen (eller rättare sagt hoppa å balansera på ett ben) sen är det dags för föreläsning! TJOHOOOO... men kul att se lite folk i alla fall....
åhh vad jag längtar tills i morgon så jag kan försöka gå med min nya stöd grejs...

Se yaa 2morrow.....
Over and out

2 kommentarer:

  1. kom hit till mig vetja om du inte har annat för dig! jag är såååååååååå ensam.. :(

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Hade jag vetat de tidigare så hade vi ju kunnat komma in å hämta dig en sväng :) E hemma me en febrig emma. hon sov till 8.15 idag å nu har hon sovit i 2½ timme... å jag har tränat wii active... spaghetti ben kan jag lova :P . Vad var det för skada på foten då?? Kom de fram till de på RÖNTGEN?? :P PÖss pöss

    SvaraRadera